1.Նախադասության միտքն այնպես արտահայտի՛ր, որ ընդգծված բառը փակագծերում տրված հոլովով լինի:
Թուրինի թանգարաններից մեկում, օրինակ, պահպանվում է մի հարթաքանդակ, որը լողացող մարդ է պատկերում: (թանգարանում)
Թուրինի մի թանգարանում, օրինակ ,պահպահնվում է մի հարթաքանդակ, որը լողացող մարդ է պատկերում։
Եգիպտացի հնագույն քանդակագործի ստեղծած լողորդի շարժումները նման են ժամանակակից բրաս լողաձևի տարրերին: (տարրերը)
Ժամանակակից բրաս լողաձևի տարերը նման են Եգիպտացի հնագույն քանդակագործի ստեղծած լողորդի շարժումներին։
Նախորդ հարյուրամյակի առաջին կեսերին մրցումներ են կազմակերպվել ռուսական բանակի «լողացող թիմերի» միջև: (թիմերը)
Լողացող Ռուսական թիմերը նախորդ հարյուրամյակի առաջին կեսերին մրցումներ կազմակերպեցին ։
Սպորտային լողով առաջին անգամ իսկապես հետաքրքրվել են Անգլիայում, 1877 թվականին: (լողը)
Սպորտային լողը առաջին անգամ իսկապես հետաքրքրել է Անգլիային,1877 թվականին։
- Փակագծերում տրված գոյականները գրի՛ր պահանջվող ձևով (հոլովով):
Մարդիկ վաղուց են միջոցներ փնտրում վատ տեսողությունը լավացնելու համար: Վերջապես հայտնագործվեց ակնոցը՝ ապակուց պատրաստված առաջին օպտիկական գործիքը: Ժամանակակից ակնոցը երկար ու դժվարին ճանապարհ է անցել, թեև հիմա մեզ թվում է, թե հնարավոր չէ պատկերացնել տեսողությունը լավացնելու ավելի հասարակ գործիք: Ակնոցի նման մի բան հնարել էին դեռևս Հին Հռոմում: Հայտնի է, որ գլադիատորների կռվի սիրահար Ներոն կայսրը կարճատես էր: Կրկեսում տեղի ունեցող ամեն ինչը լավ տեսնելու համար նա օգտվում էր թափանցիկ զմրուխտից պատրաստված մեծ ոսպնյակից:
3.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:
Հիանալ ումո՞վ-Հիանալ աղջկանով, հիանալ տղայով, հիանալ մարդկանցով
Հիանալ ինչո՞վ-հիանալ տեսարանով, հիանալ կենդանիներով, հիանալ ծառերով, հիանալ ծաղիկներով,
Սքանչանալ ումո՞վ-սքանչանալ մարդկանցով, սքանչանալ տատիկով, սքանչանալ պապիկով, սքանչանալ քույրիկով, սքանչանալ ընկերներով
Սքանչանալ ինչո՞վ-Սքանչանալ երկնքով, սքանչանալ, բնությունով, սքանչանալ եղանակով
Տարվել ումո՞վ- տարվել ընկերներով, տարվել մարդկանցով
Տարվել ինչո՞վ-տարվել խաղերով, տարվել համակարգչով, տարվել նկարելով,