Տնային աշխատանք

1.Նախադասության միտքն այնպես արտահայտի՛ր, որ ընդգծված բառը փակագծերում տրված հոլովով լինի:

Թուրինի թանգարաններից մեկում, օրինակ, պահպանվում է մի հարթաքանդակ, որը լողացող մարդ է պատկերում: (թանգարանում)

Թուրինի մի  թանգարանում, օրինակ ,պահպահնվում է մի հարթաքանդակ, որը լողացող մարդ է պատկերում։

Եգիպտացի հնագույն քանդակագործի ստեղծած լողորդի շարժումները նման են ժամանակակից բրաս լողաձևի տարրերին: (տարրերը)

Ժամանակակից բրաս լողաձևի տարերը նման են Եգիպտացի հնագույն քանդակագործի ստեղծած լողորդի շարժումներին։

Նախորդ հարյուրամյակի առաջին կեսերին մրցումներ են կազմակերպվել ռուսական բանակի «լողացող թիմերի» միջև: (թիմերը)

Լողացող Ռուսական թիմերը նախորդ հարյուրամյակի առաջին կեսերին մրցումներ կազմակերպեցին ։

Սպորտային լողով առաջին անգամ իսկապես հետաքրքրվել են Անգլիայում, 1877 թվականին: (լողը)

Սպորտային լողը առաջին անգամ իսկապես հետաքրքրել է Անգլիային,1877 թվականին։

  1. Փակագծերում  տրված գոյականները գրի՛ր պահանջվող ձևով (հոլովով):

Մարդիկ վաղուց են միջոցներ փնտրում վատ տեսողությունը լավացնելու համար: Վերջապես հայտնագործվեց ակնոցը՝ ապակուց պատրաստված առաջին օպտիկական գործիքը: Ժամանակակից ակնոցը երկար ու դժվարին ճանապարհ է անցել, թեև հիմա մեզ թվում է, թե հնարավոր չէ պատկերացնել տեսողությունը լավացնելու ավելի հասարակ գործիք: Ակնոցի նման մի բան հնարել էին դեռևս Հին Հռոմում: Հայտնի է, որ գլադիատորների  կռվի սիրահար Ներոն կայսրը կարճատես էր: Կրկեսում տեղի ունեցող ամեն ինչը լավ տեսնելու համար նա օգտվում էր թափանցիկ զմրուխտից պատրաստված մեծ ոսպնյակից:

3.Բառակապակցություններ կազմի՛ր՝ հարցում արտահայտող բառը գոյականներով փոխարինելով:

Հիանալ ումո՞վ-Հիանալ աղջկանով, հիանալ տղայով, հիանալ մարդկանցով
Հիանալ ինչո՞վ-հիանալ տեսարանով, հիանալ կենդանիներով, հիանալ ծառերով, հիանալ ծաղիկներով,

Սքանչանալ ումո՞վ-սքանչանալ մարդկանցով, սքանչանալ տատիկով, սքանչանալ պապիկով, սքանչանալ քույրիկով, սքանչանալ ընկերներով
Սքանչանալ ինչո՞վ-Սքանչանալ երկնքով, սքանչանալ, բնությունով, սքանչանալ եղանակով

Տարվել ումո՞վ- տարվել ընկերներով, տարվել մարդկանցով
Տարվել ինչո՞վ-տարվել խաղերով, տարվել համակարգչով, տարվել նկարելով,

Leave a comment